Rebrendinq
Rebrendinq brendin yenilənməsidir, onun təkamülüdür. Proses bazardakı mövqeləri möhkəmləndirmək, istehlakçıların məhsula marağını yeniləmək və müştəri bazasının genişləndirilməsi məqsədilə biznesin bütün və ya ayrı-ayrı komponentlərinin dəyişdirilməsinə yönəlmiş tədbirlər kompleksini nəzərdə tutur.
Rebrendinq köhnə brendi yox etmir, sadəcə ona yeni nəfəs verir, onu emosiyalarla doldurur və hədəf auditoriya üçün cəlbedici edir. Burada şirkətin fəlsəfəsini tamamilə dəyişmək deyil, rəqabət üstünlüklərini qorumaqla, inkişafa mane olan zəif cəhətləri işləmək vacibdir.
KİMLƏR ÜÇÜN?
Beynəlxalq bazara çıxmaq istəyən şirkətlər
Auditoriyanı genişləndirmək üçün kiçik biznes
Birləşmə və ya yeni baş direktordan sonra şirkətlər
Brendi yeniləmək və aktuallaşdırmaq istəyən hər hansı bir biznes
REBRENDİNQ MƏQSƏDLƏRİ
1. Unikal brend atributlarını inkişaf etdirməklə bazarın rəqabət qabiliyyətinin artırılması.
2. İstehlakçı loyallığının artırılması, köhnə müştərilərin saxlanılması və yeni müştərilərin cəlb edilməsi.
3. Yeni bazar seqmentlərinə daxil olmaq.
4. Brendin güclü tərəflərini və müsbət cəhətlərini vurğulamaq, mənfi cəhətləri bərabərləşdirmək.
Sadə sözlərlə rebrendinq nədir?
Rebrendinq brendin dəyişdirilməsi prosesidir. Şirkətə və məhsullarına marağın yenilənməsi, yeni müştərilərin cəlb edilməsi, satışların artırılması məqsədi ilə keçirilir. Brend konsepsiyası köhnəlmiş, əhəmiyyətsizdirsə, artıq bazarın tələblərinə cavab vermirsə və brendin özü tamaşaçılar tərəfindən diqqətdən kənarda qalırsa və müvafiq olaraq gəlir gətirmirsə, belə dəyişikliklər zəruridir. Rebrendinq brendi emosiyalarla doldurmağa, onu istehlakçılar üçün daha cəlbedici və arzuolunan hala gətirməyə imkan verir. Bu proses brendin bir çox komponentlərinin dəyişdirilməsini nəzərdə tutur, lakin vizual hissədə kiçik dəyişikliklər (loqo, rəng korreksiyası), şüarın dəyişdirilməsi, uniformanın yenilənməsi, yeni ofisə keçməsi və reklamda fərqli vurğu rebrendinq deyil.