Müştəri xidməti: +994 12 409 40 78

AZ | EN | RU
  • Rebrendinq
    19.05.2022 174
    Rebrendinq brendin yenilənməsidir, onun təkamülüdür. Proses bazardakı mövqeləri möhkəmləndirmək, istehlakçıların məhsula marağını yeniləmək və müştəri bazasının genişləndirilməsi məqsədilə biznesin bütün və ya ayrı-ayrı komponentlərinin dəyişdirilməsinə yönəlmiş tədbirlər kompleksini nəzərdə tutur. Rebrendinq köhnə brendi yox etmir, sadəcə ona yeni nəfəs verir, onu emosiyalarla doldurur və hədəf auditoriya üçün cəlbedici edir. Burada şirkətin fəlsəfəsini tamamilə dəyişmək deyil, rəqabət üstünlüklərini qorumaqla, inkişafa mane olan zəif cəhətləri işləmək vacibdir. KİMLƏR ÜÇÜN? Beynəlxalq bazara çıxmaq istəyən şirkətlər Auditoriyanı genişləndirmək üçün kiçik biznes Birləşmə və ya yeni baş direktordan sonra şirkətlər Brendi yeniləmək və aktuallaşdırmaq istəyən hər hansı bir biznes REBRENDİNQ MƏQSƏDLƏRİ 1. Unikal brend atributlarını inkişaf etdirməklə bazarın rəqabət qabiliyyətinin artırılması. 2. İstehlakç...
  • Neyminq
    19.05.2022 200
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Reprehenderit, sequi eius. Nisi rerum asperiores illo quibusdam nobis? Doloremque consectetur excepturi tempore similique? Officia doloremque corporis sit fugiat culpa et facilis excepturi, illo dicta inventore dolore ea repellat repudiandae ut libero est temporibus amet. Tempore, labore? A asperiores nemo rem deleniti quidem, vel hic magni debitis incidunt harum iste iure? Corporis repellat eaque sed tempora voluptatem doloribus optio quia, dolores accusamus sunt dolorem modi odio obcaecati quis quam nulla repudiandae deleniti magni expedita praesentium voluptates ratione ut. Quos voluptatem minus, eveniet ipsum obcaecati doloribus! Ipsa, porro distinctio sequi omnis expedita, vero recusandae eos dolore praesentium, nesciunt reprehenderit modi laborum! Nemo quibusdam odio rem, perspiciatis aliquam qui, dicta saepe, doloremque asperiores reprehenderit praesentium soluta consequuntur. Non ratione fuga iste illum natus distinctio laborum quos animi in tenetur nam velit minus ex odit, explicabo odio error ab enim. Re...
  • Loqotip
    19.05.2022 173
    Loqotip fərdi qrafik simvol, markanın şrifti və ya qrafik simvol və yazı tipinin birləşməsidir. Seçimlərdən hər hansı birində loqo şirkətin əsas ideyasını (marka, ticarət nişanı) daşıyır və onları tanıdmaq üçün işlənib hazırlanır. Bu, korporativ stilin əsas elementi və eyni zamanda biznes və ya qeyri-kommersiya fəaliyyətinin təşviqi üçün ən sadə vasitədir. Korporativ firma stili loqo daxil olmaqla, qrafik, rəng, şifahi və digər daimi elementlər toplusudur. Bu elementlərin bütün dəsti koporativ stil adlanır və şirkət (brend, ticarət nişanı) haqqında məlumatın vahid qavrayışını təmin edir və onu rəqiblər arasında müəyyən etməyi asanlaşdırır. Brend və şirkət loqo dizaynı, fərq varmı? Şirkət loqotipinin dizaynı sadə və yaddaqalan işarə və ya təsvirin işlənməsini əhatə edir. Belə bir atribut, əks etdirdiyi ideya və dəyərləri korporativ sektorun obyektini tanımağı asanlaşdırır. Brend dizaynı (əmtəə nişanı) bütün brend komponentlərinin vizuallaşdırılmasını əhatə edən daha geniş və mürəkkəb anlayı...