Müştəri xidməti: +99450 711 11 65

AZ | EN | RU
  • Loqotip
    19.05.2022 2318
    Loqotip fərdi qrafik simvol, markanın şrifti və ya qrafik simvol və yazı tipinin birləşməsidir. Seçimlərdən hər hansı birində loqo şirkətin əsas ideyasını (marka, ticarət nişanı) daşıyır və onları tanıdmaq üçün işlənib hazırlanır. Bu, korporativ stilin əsas elementi və eyni zamanda biznes və ya qeyri-kommersiya fəaliyyətinin təşviqi üçün ən sadə vasitədir. Korporativ firma stili loqo daxil olmaqla, qrafik, rəng, şifahi və digər daimi elementlər toplusudur. Bu elementlərin bütün dəsti koporativ stil adlanır və şirkət (brend, ticarət nişanı) haqqında məlumatın vahid qavrayışını təmin edir və onu rəqiblər arasında müəyyən etməyi asanlaşdırır. Brend və şirkət loqo dizaynı, fərq varmı? Şirkət loqotipinin dizaynı sadə və yaddaqalan işarə və ya təsvirin işlənməsini əhatə edir. Belə bir atribut, əks etdirdiyi ideya və dəyərləri korporativ sektorun obyektini tanımağı asanlaşdırır. Brend dizaynı (əmtəə nişanı) bütün brend komponentlərinin vizuallaşdırılmasını əhatə edən daha geniş və mürəkkəb anlayı...
  • Vizitkart nədir?
    15.05.2023 1606
    Vizitkart nədir? Növləri və istifadə forması Vizitkartlara tanıtımın ən sərfəli yolu deyə bilərik. Çünki həm əlçatanlılığı, həm istifadə rahatlılığı, həm də münasib qiyməti sayəsində vizitkartlar sahibkarların reklam və məlumat ötürmələrini etdiyi büdcə dostu olan yoldur. Vizitkartlar qeyd etdiyimiz üstünlüklərlə bərabər bir çox funksiyaları özündə cəmləşdirən mətbəə məhsuludur. Həmin funksiyalara aşağıdakılar daxildir: Məlumat ötürücülüyü Vizitkartların üzərində adınız, ünvanınız və əlaqə vəsitələriniz qeyd olunur. Bu məlumatlar sayəsində vizitkartınızı verdiyiniz insanlar sizinlə rahat əlaqə qura və xidmətlərinizdən istifadə edə bilər. Yadda qalanlılıq Vizitkartlara məlumatlarınızla bərabər brendiniz adı və loqosu da yerləşdirilir. Ad və loqo sayəsində vizitkartınız olan şəxslər sizi yadda saxlayır və ehtiyacı olduqda ilk yadına düşəcək xidmət sahəsi siz olursunuz. Marka vizuallığı Sirr deyil ki, biznes nə qədər uğurlu və qü...