Müştəri xidməti: +99450 711 11 65

AZ | EN | RU
  •  Flayer nədir? İstifadə üsulları və növləri
    20.06.2023 1588
    Flayer nədir? İstifadə üsulları və növləri Yəqin ki, küçələrdə, müəssisələrdə üzərində məlumatlar olan düzbucaqlı kağızların paylanıldığını və yaxud da sizə verildiyini görmüsünüz. Həmin kağızlar tanıtım üsulunun bir növü olan flayerlərdir. Flayerlər müxtəlif növlərdə və formalarda hazırlanan üzərində istənilən dizayn və mətnlərlə çap olunan mətbəə məhsuludur. Flayerlərin istifadə yerləri Flayerlər məqsəd və istəkdən aslı olaraq müxtəlif formalarda istifadə oluna bilər. Bəzi ümumi flayer istifadə üsulları aşağıdakılardır: •    Müəssisə tanıtımı Sizin müəssisəniz varsa və həmin yeri asan yoldan insanlara tanıtmaq istəyirsinizsə, flayerlərdən istifadə edə bilərsiniz. Bu zaman flayerin üzərinə müəssisə haqqında məlumatlar, əlaqə vasitələri dizayn olunur və onların sayəsində insanlar sizin haqqınızda məlumatlı olur. •    Xidmət təqdimatı Müəssisənizdəki xidmətləri flayerlərdə çap et...
  • Rebrendinq
    19.05.2022 5080
    Rebrendinq brendin yenilənməsidir, onun təkamülüdür. Proses bazardakı mövqeləri möhkəmləndirmək, istehlakçıların məhsula marağını yeniləmək və müştəri bazasının genişləndirilməsi məqsədilə biznesin bütün və ya ayrı-ayrı komponentlərinin dəyişdirilməsinə yönəlmiş tədbirlər kompleksini nəzərdə tutur. Rebrendinq köhnə brendi yox etmir, sadəcə ona yeni nəfəs verir, onu emosiyalarla doldurur və hədəf auditoriya üçün cəlbedici edir. Burada şirkətin fəlsəfəsini tamamilə dəyişmək deyil, rəqabət üstünlüklərini qorumaqla, inkişafa mane olan zəif cəhətləri işləmək vacibdir. KİMLƏR ÜÇÜN? Beynəlxalq bazara çıxmaq istəyən şirkətlər Auditoriyanı genişləndirmək üçün kiçik biznes Birləşmə və ya yeni baş direktordan sonra şirkətlər Brendi yeniləmək və aktuallaşdırmaq istəyən hər hansı bir biznes REBRENDİNQ MƏQSƏDLƏRİ 1. Unikal brend atributlarını inkişaf etdirməklə bazarın rəqabət qabiliyyətinin artırılması. 2. İstehlakç...
  • Neyminq
    19.05.2022 1290
    Разработка названия бренда Разработка названия бренда преследует следующие цели: быть правоохранным; работать эффективно; четко выражать позиционирование бренда; привлекать внимание аудитории; легко произноситься и хорошо запоминаться; не иметь негативных коннотаций в других языках. Таким образом, название бренда (нейминг) должно полностью обслуживать все потребности бизнеса. Имя бренда – это важнейший элемент маркетинговой стратегии и обязательная составляющая его позиционирования. Именно название бренда является тем самым фундаментом, на котором впоследствии выстраивается вся система его идентификации. В создании бренда ключевое значение имеет нейминг – разработка названия не может производиться хаотично. Это длительный скрупулезный процесс, во время которого названия собираются буквально по крупицам. А затем безжалостно вычеркиваются из списка, пока не найдется один единственный вариант, который идеально подходит бренду. Имя бренда (или нейминг) должно решать следующие задачи: 1. правильно позиционировать бренд в восприятии...